Knyt kontakter med nya presumtiva kunder

I många fall är det inte varan eller tjänsten som ett företag erbjuder som avgör dess framgång. Idag handlar det om profilera sig på marknaden och om att aktivt knyta kontakter med nya presumtiva kunder. Hur gör man då det? Nykundsbearbetning är ofta en väldigt känslig process och det krävs både erfarenhet och fingertoppskänsla för att lyckas. Ta hjälp av Bisfront när du vill utöka din kundbas. Idag är Bisfront en ledande aktör på den nordiska marknaden inom nykundsbearbetning, mötesbokningar och kvalificerad mötesbokning för b2b.

Vill du veta mer om hur Bisfront arbetar och om vad Bisfront kan göra för ditt företag? Surfa i så fall in till www.bisfront.se och läs mer. Bisfront vet hur man närmar sig kunder och knyter nya kontakter. Under åren har man byggt upp ett stort kontaktnät som har gjort att man kunnat boka in hundratals kundmöten åt sina uppdragsgivare. Fokusera på att förfina kärnverksamheten så tar Bisfront hand om marknadssidan.

Du är alltid välkommen att höra av dig och prata med någon av Bisfronts representanter. Använd dig av webbformuläret som du hittar på hemsidan, www.bisfront.se, eller skriv till info@bisfront.se. Du kan naturligtvis även ringa och prata med Bisfronts experter. Telefonnumret är 08-660 17 70 (om du vill prata med någon representant vid kontoret i Stockholm), 031-352 51 00 (kontoret i Göteborg) eller 040-607 43 00 (kontoret i Malmö).

Bisfront går in för varje uppgift med samma engagemang och professionalitet. ”Bisfront är ett mycket bra företag där leveransen håller lika hög nivå”. Det är ord från Simon Thaning, VD vid Paynova AB, efter att ha samarbetet med Bisfront.

Be the first to comment on "Knyt kontakter med nya presumtiva kunder"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*